Компанія AB InBev оголосила Глобальні цілі щодо розвитку культури відповідального споживання алкоголю до 2025 року. Провідний світовий виробник пива ставить перед собою цілі щодо зниження випадків зловживання алкоголем у країнах присутності.
Основні пріоритети:
•    Запуск довгострокових соціальних програм в фокусних містах по всьому світу, з метою скорочення випадків зловживання алкоголем на 10%;
•    Загальний бюджет на проведення соціально-маркетингових кампаній і програм по всьому світу становить 1 млрд. USD на весь період;
•    Компанія планує збільшити обсяг виробництва безалкогольних та слабоалкогольних сортів пива в загальному обсязі AB InBev до 20%;
•    На всій упаковці продукції компанії у світі буде розміщена інформація для споживачів про вплив алкоголю на здоров'я людини.
Для реалізації нових Глобальних цілей до 2025 року компанія визначила ключові принципи.
Перший принцип - надання споживачам можливості робити розумний вибір.
Ми вважаємо, що споживачі повинні мати доступ до якісної безалкогольної продукції в тому разі, якщо їм не рекомендовано вживання алкоголю. До кінця 2025 року компанія планує збільшити обсяг виробництва безалкогольних та слабоалкогольних сортів пива в загальному обсязі AB InBev до 20%. Крім цього на всій упаковці продукції компанії буде розміщена інформація для споживачів про вплив алкоголю на здоров'я людини.
Другий принцип - зміна поведінки споживачів для зниження випадків зловживання алкоголем.
Ми плануємо визначити фокусні міста на території країн своєї присутності, та запустити в них довгострокові соціальні програми з метою скорочення випадків зловживання алкоголем на 10%. При цьому ми плануємо залучати партнерів та експертів в області охорони здоров'я, соціології, інновацій в освіті, та ін.
Третій принцип - моніторинг та оцінка. Ми впевнені, що необхідно передбачити незалежний моніторинг та оцінку ефективності проектів в рамках виконання Глобальних цілей до 2025 року. У зв'язку з цим буде сформована експертна рада, до якої увійдуть фахівці міжнародного рівня зі сфер науки та освіти, політики, охорони здоров'я. Експерти будуть займатися розробкою, впровадженням, моніторингом та оцінкою всіх програм.


Дізнайтеся більше на глобальному сайті компанії (англомовна версія).