O.Torvald та «Чернігівське» об’єднуються у спільній кампанії «Вірю означає можу»

26.04.2017

Про маленькі та великі перемоги українців розповідає «Чернігівське» в новій кампанії «Вірю означає можу». Побудована на реальних історіях, кампанія показує людей, які вірять у себе, йдуть за мрією та досягають мети.
Одна з таких історій – гурт O.Torvald, переможець відбіркового конкурсу від України на Євробаченні у цьому році. Молоді музиканти за короткий час стали популярними поміж українців.
«Вірю означає можу» – це історія віри в себе та свої сили. Не секрет, що незалежним музикантам дуже непросто досягти успіху. Потрібно бути не просто талановитими, а й мати мету, та щодня, не зважаючи на поразки, йти до своєї мрії. Ми пишаємося такою співпрацею та бажаємо нашим учасникам удачі на найпрестижнішому європейському музичному конкурсі», – говорить Анна Руденко, старший менеджер з маркетингу «Чернігівське».
З моменту заснування бренд «Чернігівське» пройшов еволюцію від регіональної торгової марки до лідера ринку. Пам’ятаючи про важливість підтримки, бренд сприяє ініціативам, бізнесам і людям, які прагнуть змінювати на краще світ навколо себе.
Бренд «Чернігівське» стане партнером тура учасників Євробачення-2017 від України. Початок проекту заплановано на осінь цього року, тур відбудеться по свій території України.
«Кожного дня віра в себе допомагає нам здійснювати маленькі подвиги та перемагати. Не втрачайте цю віру! Сьогодні ми анонсуємо наш новий тур по Україні. В компанії бренда, чия філософія нам близька. В компанії бренда, котрий нагадує усім нам: вірю значить можу!», – розповідає Євгеній Галич, фронтмен гурту O.Torvald.

Відеозвернення гурту O.Torvald

Слідкуйте за оновленнями графіка тура на офіційному сайті гурту