Ми прагнемо об'єднувати людей, щоб робити світ кращим
Наша мрія надихає нас варити високоякісне пиво та досягати найкращих результатів.
Адже ми знаємо, що пиво було першою в історії соціальною мережею.
Об’єднання
людей – головна мета нашої щоденної роботи, яка включає в себе прагнення до досконалості, передачу кращого досвіду та реалізація позитивних змін у суспільстві, в якому ми живемо та працюємо.
Нижче наведені відповіді на найчастіші запитання: 

Що пов`язує компанії САН ІнБев Україна та AB InBev?
Після завершення об'єднання компаній InBev та Anheuser-Busch, і заснування AB InBev - найбільшої міжнародної пивоварної компанії в світі, компанія САН ІнБев Україна представляє її на українському ринку пива
Де знаходяться підприємства та офіси компанії САН ІнБев Україна?
Компанія САН ІнБев Україна об'єднує 3 броварні: у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Також, компанія включає 7 регіонів, які відповідають за дистрибуцію і продаж продукції в усіх областях України.
Стратегія компанії САН ІнБев Україна?
Компанія САН ІнБев Україна займає лідируючі позиції на українському ринку, завдяки стратегії органічного зросту та об’єднання компаній. Ми завжди фокусуємося на наших брендах, що мають найбільший потенціал для зростання. Інвестиції позаду наших брендів підживлюється дисциплінованим підходом до менеджменту та ефективним управлінням витратами. Ми віримо в "Better World" – наш соціально відповідальний підхід, який заснований на програмі розвитку культури відповідального споживання пива, охорону навколишнього середовища і розвиток суспільства, в якому ми працюємо.
Які бренди належать до портфелю компанії?
До портфелю брендів компанії входять глобальні бренди – Bud, Stella Artois, Corona Extra; міжнародні бренди – Staropramen, Leffe, Hoegaarden, Lowenbrau, Franziskaner, Taller, Chill, Cubanisto, Вeck's, St. Pauli Girl; локальні бренди – Чернiгівське, Рогань, Янтар, Жигулівське Оригінальне та Хмелевус.
Як давно компанія працює на українському ринку?
Компанія САН ІнБев Україна представлена на українському ринку починаючи з 2000 року.
Скільки в компанії співробітників?
У нас працює близько 200 тисяч співробітників по всьому світу. В Україні налічується близько 2000 співробітників.
Де можна завантажити логотип компанії та брендів?
Завантажити логотип компанії та брендів можна у «Медіа галереї», розділ «Прес-центр».
Що таке Better World?
Це наш соціально-відповідальний підхід, заснований на програмі розвитку культури відповідального споживання пива, охороні навколишнього середовища та розвитку суспільства, у якому ми працюємо.
Яка позиція компанії стосовно відповідального споживання?
Як найбільший виробник пива у світі, ми вважаємо за необхідне пропагути відповідальне споживання нашої продукції. На підтримку цього зобов’язання ми проводимо міжнародні ознайомчі та освітні програми, присвячені питанням негативного впливу алкоголю на людину. Виступаємо проти вживання алкоголю неповнолітніми, надмірного споживання та керування автомобілем у нетверезому стані. У 2015 році компанія AB InBev оголосила нові Глобальні цілі щодо розвитку культури відповідального споживання алкоголю у країнах присутності, включаючи Україну, до 2025 року: 1.Соціальні програми у фокусних містах. Запуск довгострокових соціальних програм і дослідницької діяльності у фокусних містах усього світу з метою скорочення випадків зловживання алкоголем на 10%. 2.Зміна поведінки споживачів. Загальний бюджет на проведення соціально-маркетингових кампаній та програм в усьому світі становить 1 млрд дол. на весь період. 3.Портфель продукції. Компанія планує збільшити об’єм безалкогольних та слабоалкогольних сортів пива в загальному об’ємі AB InBev до 20%. 4.Інформація про вплив алкоголю на здоров’я людини. На всій упаковці продукції компанії у світі буде розміщена інформація для споживачів про вплив алкоголю на здоров’я людини. В рамках виконання цих цілей на території України були реалізовані такі програми, як: 1. «Міжнародний День відповідального споживання пива» з 2015 року проводиться спільно з пивоварними компаніями «Карлсберг Україна» і «Ефес Україна» за підтримки галузевої асоціації «УКРПИВО». В рамках ініціативи більше 3000 волонтерів розмістили інформаційні матеріали в 80 000 торгових точок по всій Україні. 2. Навчальний курс для представників торгівлі, розроблений спеціально для персоналу клієнтів Компанії в Україні. У 2014-2015 році навчання пройшли понад 20 000 продавців і барменів по всій країні. 3. Інформаційно-освітній проект «ВИПИВ?! ЗА КЕРМО НЕ CІДАЙ! », стратегічною метою якого є зниження випадків водіння в нетверезому стані. В рамках проекту щорічно проводиться більше 10 акцій по всій Україні, а загальний охоплення споживачів за п'ять років роботи програми склав не менше 20 000 000 чоловік.
Як дізнатись про кар’єрні можливості в компанії?
В розділі «Кар’єра» представлена повна інформація про стажування, вакансії та принципи відбору.
Яка політика компанії у сфері екології?
Ми багато працюємо задля підвищення рівня ефективності в усіх сферах нашої діяльності. Для процесу пивоваріння ми використовуємо воду, енергію та інші ресурси, створюючи при цьому побічні продукти, такі як пивна дробина, парникові гази та непридатні для переробки відходи. САН ІнБев Україна наполегливо працює, аби мінімізувати вплив на навколишнє середовище у рамках своєї загальної стратегії сталого розвитку Better World, що приводить нас до рівня ефективності світового класу. Так, у 2015 році в Україні: 1) Знижено споживання води до 3,15 гл води на 1 гл виробленої продукції, що становило економію на 11,52% порівняно із показниками 2012 року; 2) Знизили обсяги емісії вуглекислого газу на 16,54% на гектолітр продукції; 3) Зменшили споживання природного газу на 1 гл продукції на 0,05%
Ключові дані про компанію САН ІнБев Україна
1. Інвестиції в галузь і ринок – 694,2 млн. грн. 2. Частка ринку - 33,2% у натуральному виразі за даними AC Nielsen Ukraine за період січень-грудень 2015 року 3. Сплата податків до Держбюджету: 6,6 млрд. грн.
Яка ваша мрія?
Наша мрія – об'єднувати людей, щоб робити світ кращим. Незважаючи на те, що наша діяльність здійснюється в багатьох країнах світу із різноманітною культурою, ми працюємо як одне ціле. Ми маємо одну мрію та культуру, які об’єднують нас, та ретельно стежимо за тим, аби потрібні люди знаходилися у потрібному місці в потрібний час. Наша культура базується на принципах права на володіння, простоти, прямоти, прозорості та меритократії. Ми ставимо перед собою чіткі цілі та ніколи не зупиняємося на досягнутих результатах.