Нас об’єднує мрія бути кращою пивоварною компанією, яка об'єднує людей, щоб робити світ кращим.
Вона не лише надихає нас на виробництво найякісніших товарів та досягнення найкращих результатів, але й на ставлення до унікальної ролі пива, як першої в історії соціальної мережі. Зближення людей – це найголовніша мета нашої щоденної роботи, яка включає в себе прагнення до досконалості, передачу кращого досвіду та реалізація позитивних змін у суспільстві, в якому ми живемо та працюємо.
Нижче наведені відповіді на найчастіші запитання:


 

Що пов`язує компанію САН ІнБев Україна та глобальну компанію AB InBev?
Після завершення об'єднання компаній InBev та Anheuser-Busch, і заснування AB InBev - найбільшої міжнародної пивоварної компанії в світі, компанія САН ІнБев Україна представляє її на українському ринку пива
Де знаходяться підприємства та офіси компанії САН ІнБев Україна?
Компанія САН ІнБев Україна об'єднує 3 броварні: «Десна» у Чернігові, «Янтар» у Миколаєві та «Рогань» у Харкові. Також, компанія включає 7 регіонів, які відповідають за дистрибуцію і продаж продукції в усіх областях України.
Стратегія компанії САН ІнБев Україна?
AB InBev поставила собі за мету бути кращою пивоварною компанією, що об’єднує людей, щоби робити світ кращим. І вже 10 років – компанія, що оперує у 25 країнах світу, на ділі доводить це і на українському ринку. В AB InBev ми здобули лідируючи позиції на найприбутковіших ринках пиву в світі, завдяки стратегії органічного зросту та об’єднання компаній. Ми завжди фокусуємося на наших брендах, що мають найбільший потенціал для зростання. Інвестиції позаду наших брендів підживлюється дисциплінованим підходом до менеджменту та ефективним управлінням витратами. Ми віримо в "Better World" – наш соціально відповідальний підхід, який заснований на програмі розвитку культури відповідального споживання пива, охорону навколишнього середовища і розвиток суспільства, в якому ми працюємо.
Які наші найвідоміші бренди?
До портфелю брендів компанії входять глобальні бренди – Bud, Stella Artois, Corona Extra, міжнародні бренди – Hoegaarden, Lowenbrau, Leffe, Franziskaner, Staropramen, Taller, Вeck's, локальні бренди – «Чернiгівське», «Рогань», «Жигулівське», «Янтар».
Як давно Компанія працює на українському ринку?
Компанія САН ІнБев Україна була утворена у 2000 році в результаті об'єднання виробничих потужностей з виробництва пива. В даний момент компанія представляє найдавніші традиції пивоваріння, успадковані від компанії AB InBev.
Скільки у вас працівників?
У нас працюють близько 155 тисяч співробітників по всьому світу. В Україні налічується 2200 співробітників.
Як можна отримати фірмові зображення Компанії та брендів?
Побачити та завантажити фірмові зображення компанії та брендів можна у підрозділі «Медіа галерея» із розділу «Прес-центр» на цьому сайті.
Яка позиція Компанії стосовно відповідального споживання пива?
Як найбільший виробник пива у світі, ми вважаємо за необхідне рекламувати відповідальне споживання нашої продукції. На підтримку цього зобов’язання ми проводимо міжнародні ознайомчі та освітні програми, присвячені питанням негативного впливу алкоголю на людину. Також виступаємо проти вживання алкоголю неповнолітніми, надмірного споживання та керування автомобілем у нетверезому стані. У 2015 році компанія AB InBev оголосила нові Глобальні цілі щодо розвитку культури відповідального споживання алкоголю у країнах присутності, включаючи Україну, до 2025 року: 1.Соціальні програми у фокусних містах. Запуск довгострокових соціальних програм і дослідницької діяльності у фокусних містах усього світу з метою скорочення випадків зловживання алкоголем на 10%. 2.Зміна поведінки споживачів. Загальний бюджет на проведення соціально-маркетингових кампаній та програм в усьому світі становить 1 млрд дол. на весь період. 3.Портфель продукції. Компанія планує збільшити об’єм безалкогольних та слабоалкогольних сортів пива в загальному об’ємі AB InBev до 20%. 4.Інформація про вплив алкоголю на здоров’я людини. На всій упаковці продукції компанії у світі буде розміщена інформація для споживачів про вплив алкоголю на здоров’я людини. В рамках виконання цих цілей на території України були реалізовані такі програми, як: 1. «Міжнародний День відповідального споживання пива» з 2015 року проводиться спільно з пивоварними компаніями «Карлсберг Україна» і «Ефес Україна» за підтримки галузевої асоціації «УКРПИВО». В рамках ініціативи більше 3000 волонтерів розмістили інформаційні матеріали в 80 000 торгових точок по всій Україні. 2. Навчальний курс для представників торгівлі, розроблений спеціально для персоналу клієнтів Компанії в Україні. У 2014-2015 році навчання пройшли понад 20 000 продавців і барменів по всій країні. 3. Інформаційно-освітній проект «ВИПИВ?! ЗА КЕРМО НЕ CІДАЙ! », стратегічною метою якого є зниження випадків водіння в нетверезому стані. В рамках проекту щорічно проводиться більше 10 акцій по всій Україні, а загальний охоплення споживачів за п'ять років роботи програми склав не менше 20 000 000 чоловік. Нові Глобальні Цілі до 2025 року передбачають подальший розвиток цих проектів, а також нових програм з метою підвищення знань споживачів про вплив алкоголю на здоров'я людини.
Як я можу подати заяву на роботу в компанію САН ІнБев Україна?
Будь ласка, відвідайте розділ сайту «Кар’єра» для отримання додаткової інформації.
Яка політика Компанії в сфері екології?
Ми багато працюємо задля підвищення рівня ефективності в усіх сферах нашої діяльності. Для процесу пивоваріння ми використовуємо воду, енергію та інші ресурси, створюючи при цьому побічні продукти, такі як пивна дробина, парникові гази та непридатні для переробки відходи. САН ІнБев Україна наполегливо працює, аби мінімізувати вплив на навколишнє середовище у рамках своєї загальної стратегії сталого розвитку Better World, що приводить нас до рівня ефективності світового класу. Так, у 2015 році в Україні: - Знижено споживання води до 3,15 гл води на 1 гл виробленої продукції, що становило економію на 11,52% порівняно із показниками 2012 року; - Знизили обсяги емісії вуглекислого газу на 16,54% на гектолітр продукції; - Зменшили споживання природного газу на 1 гл продукції на 0,05%
Ключові дані про компанію САН ІнБев Україна
1. Інвестиції в галузь і ринок – 694,2 млн. грн. 2. Частка ринку - 33,2% у натуральному виразі за даними AC Nielsen Ukraine за період січень-грудень 2015 року 3. Сплата податків до Держбюджету: 6,6 млрд. грн.
Яка ваша мрія?
Наша мрія – об'єднувати людей, щоб робити світ кращим. Незважаючи на те, що наша діяльність здійснюється в багатьох країнах світу із різноманітною культурою, ми працюємо як одне ціле. Ми маємо одну мрію та культуру, які об’єднують нас, та ретельно стежимо за тим, аби потрібні люди знаходилися у потрібному місці в потрібний час. Наша культура базується на принципах права на володіння, простоти, прямоти, прозорості та меритократії. Ми ставимо перед собою чіткі цілі та ніколи не зупиняємося на досягнутих результатах.
Що таке Better World?
Це наш соціально-відповідальний підхід, заснований на програмі розвитку культури відповідального споживання пива, охороні навколишнього середовища та розвитку суспільства, у якому ми працюємо.