«День відповідального споживання пива» – проект, що існує з 2010 року і спрямований на популяризацію відповідального продажу та споживання пива. Сьогодні проект підтримують представництва компанії AB InBev в 26 країнах світу. У контексті існуючої проблематики, першочерговим завданням для українського представництва AB InBev в рамках проекту, компанії «САН ІнБев Україна», стало підвищення рівня обізнаності працівників роздрібної торгівлі про заборону продажу пива неповнолітнім.

В рамках Дня відповідального споживання компанія «САН ІнБев Україна» ставить перед собою амбітну мету: щороку охоплювати 90% торговельних точок країни, які здійснюють продаж пива, та нагадати співробітникам кожної з них про необхідність пред'явлення документа, що підтверджує повноліття, під час покупки. Для цього в прикасовій зоні працівники компанії розміщують друковані матеріали (стікери) з написом: «18+», а кожен продавець отримує спеціальний буклет з коротким переліком основних законодавчих положень, що регулюють продаж алкогольних напоїв та пива. 

Починаючи з 2012 року не тільки торгові представники «САН ІнБев Україна», а й співробітники центрального офісу компанії і виробничих підрозділів беруть участь у проекті. Понад 6000 осіб розповсюдили білше 500 000 примірників в Києві, Чернігові, Харкові та Миколаєві та на інших містах України за період 2012-2015 роки. 

У 2014 році проект підтримали відомі українські діячі культури, в рамках активності «Поговори зі своєю дитиною», серед яких вокаліст гурту «Скрябін» Андрій Кузьменко (Кузьма), фронтмен гурту «Друга Ріка» Валерій Харчишин, фіналісти національного вокального конкурсу «Голос країни» Арсен Мірзоян та Антоніна Матвієнко, акторки Жанна Бадоєва та Дарія Малахова. 

З 2015 року проект став індустріальним, адже ініціативу на глобальному рівні підтримали пивоварні компанії Carlsberg та EFES. В Україні співпрацю між компаніями було закріплено в рамках підписання «Меморандуму  про наміри розвивати партнерство і вживати заходів з профілактики продажу пива неповнолітнім». Цю ініціативу підтримали міжнародна роздрібна торгівельна мережа «METRO Cash & Carry» та національна – «VARUS».