«ВИПИВ? ЗА КЕРМО НЕ СІДАЙ!» - національна програма компанії  САН ІнБев Україна в рамках глобальної корпоративної соціальної відповідальності «Better World», яка діє з 2009 року. Програма пропагує неприпустимість керування автомобілем у нетверезому стані, підвищення рівня обізнаності та відповідальності водіїв, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод з вини нетверезих водіїв. Національна кампанія «ВИПИВ? ЗА КЕРМО НЕ СІДАЙ!» розроблена і впроваджена за принципом 360 градусів.

В рамках кампанії реалізовано велика кількість проектів за напрямками:
Освітні: співпраця з автошколами, автоклубами, поліцією, АЗК. 
Рекламно-інформаційні: соціальна реклама на телебаченні, в мережі Інтернет, у пресі; брендинг громадського транспорту, евакуаторів, автопарку компанії, брендмобілі.
Акції та спонсорство: «День автомобіліста», «Конкурс скульптурних інсталяцій», арт-виставка; фестивалі «Тарасова Гора», «Subaru Family Day», «Інтер Авто Житомир», «Automotofest 2013», «Дорога на Січ», співпраця з HoReCa. 

За минулий рік масштабної агітаційної роботи з профілактики керування автомобілем у нетверезому стані національна кампанія «ВИПИВ? ЗА КЕРМО НЕ СІДАЙ!» охопила понад 30 000 000 населення України.